Wstążka, którą można wiele powiedzieć!

2019-02-04

Długo oczekiwana nowość jest wreszcie dostępna na rynku polskim. Drukarka do wstążek firmy PIY RIBBONS to urządzenie, które pozwala Klientom w sklepie drukować osobiste wstążki z dedykacją dla swoich bliskich. Jest to obecnie najnowszy na świecie trend w dziedzinie pakowania prezentów.

Długo oczekiwana nowość jest wreszcie dostępna na rynku polskim. Drukarka do wstążek firmy PIY RIBBONS to urządzenie, które pozwala Klientom w sklepie drukować osobiste wstążki z dedykacją dla swoich bliskich. Jest to obecnie najnowszy na świecie trend w dziedzinie pakowania prezentów.

Na polski rynek trafiło właśnie urządzenie, które zainteresuje właścicieli kwiaciarni, sklepów jubilerskich, sklepów z winami, delikatesów, centrów prezentowych oraz wiele innych punktów z działalności usługowej.
Drukarka ta, to również narzędzie, które urozmaici i uatrakcyjni ofertę każdego sklepu, podniesie jego prestiż oraz w realny sposób przyczyni się do zwiększenia dochodów. Drukarka, dzięki automatycznie ustawianym logo, może również reklamować sklep na każdej wstążce.

Klient dokonujący zakupów w sklepie dzięki drukarce do wstążek w prosty i szybki sposób zaprojektuje, przygotuje i osobiście wydrukuje spersonalizowaną wstążkę prezentową dla bliskiej osoby. Ma również możliwość wyboru któregoś z domyślnych komunikatów z sześciu głównych kategorii, albo tworzenie własnych wiadomości z tekstem i emotikonami.
Dzięki temu, każdy upominek nabierze bardziej osobistego charakteru.

Sposobów na wykorzystanie wstążki jest wiele.
Sprawdzi się doskonale do przekazania życzeń, pozdrowień, gratulacji czy wyrazów uznania. Może być piękną ozdobą z życzeniami na butelkę z winem, dodatkiem do czekoladek czy bukietu kwiatów.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.druknawstazkach.pl

Produkt jest dostępny w sprzedaży.

Źródło: Justyna Prochniewska





2020-01-22 13:34:08 | Komentarze: 0

Polski sektor odzieżowy i tekstylny – wartość eksportu to 11,9 mld zł rocznie

Polska jest potentatem eksportowym testyliów i odzieży - wartość eksportu polskich w 2018 r. wyniosła 11,9 mld zł. W kategorii tekstylia aż 61% przychodów ze sprzedaży pochodzi z eksportu, a w kategorii odzież 43%. Polski rynek odzieżowy i tekstylny uważany jest za jeden z najatrakcyjniejszych w Europie Środkowej i Wschodniej. Polska zajmuje 8. miejsce pod względem produkcji odzieżowej na tle 28 państw UE - w 2018 r. polska produkcja osiągnęła poziom 22,1 mld zł, czyli o 5,6% więcej wobec roku poprzedniego. Udział Polski w rynku UE: produkcja – 8. pozycja z udziałem 1,9 %, liczba firm – 3. pozycja z udziałem 6,5%, zatrudnienie – 2. pozycja z udziałem 7,8%

szwalnia we Wrocławiu

Czyściwa MEWA w ramach pełnej usługi – jakie korzyści ma z tego użytkownik?

Pomysł na świąteczny modny prezent? Mała i wygodna maszyna do szycia JUKI HZL-29Z!

Ekologiczny materiał wysokiej jakości i w dowolnym wzorze

Nowe tkaniny Andropolu na targach w Krakowie

Pomysł na świąteczny prezent? Podaruj pasję szycia!

Kamuflaże Andropolu na targach przemysłu obronnego

IKEA rozszerza współpracę z Andropol S.A.

Mutoh ValueJet 1638 WX – innowacyjny ploter sublimacyjny