Madonna i jej ekipa szukają “Swojego stylu" w H&M

2006-07-10

Madonna i wszyscy członkowie jej 150-osobowej ekipy koncertowej Confessions World Tour znaleźli w H&M ubrania, które odzwierciedlają ich własny indywidualny styl.

Międzynarodowy detalista świata mody w ramach długofalowej umowy pomiędzy H&M a Material girl, obejmującej także kampanię reklamową, zgodził się zapewnić kompletną garderobę dla Madonny i jej “koncertowej rodziny”.

Firma H&M z jej światowej sławy projektantami, specjalizującymi się w tworzeniu ubrań dla całej rodziny, wydawała się idealnym partnerem dla muzyków, tancerzy, charakteryzatorów, kierownictwa i członków teamu Madonny, który mógł dostarczyć im dokładnie to, czego potrzebowali po zejściu ze sceny. Cała ekipa mogła wybierać ubrania z najnowszej kolekcji H&M, obejmującej brytyjskie klasyki oraz rzeczy inspirowane stylem wiktoriańskoromantycznym i couture.
Poza tym Madonna współpracowała z projektantami H&M przy tworzeniu unikalnego dresu, który nosi w trakcie podróży. Jest on w kolorze czarnym, białym i fioletowym. Góra (119,-zł) jest wąska i kobieca z karczkiem i marszczeniami, a spodnie (79,90 zł) są dopasowane u góry, z szerokimi nogawkami i detalami w postaci suwaków. – Cieszymy się, że od połowy sierpnia będziemy mogli oferować ten dres naszym klientom – mówi szefowa projektantów H&M Margareta van den Bosch.

W nadchodzącej kampanii reklamowej H&M tancerka Sophia wybrała czarną, błyszczącą, nylonową kurteczkę z metalowymi zatrzaskami, a do niej dżinsy w luźnym fasonie.

Jej kolega Cloud miał na sobie T-shirt w paski z szarym melanżem, dżinsy i dobrany kapelusz. Bardzo elegancka charakteryzatorka Madonny Gina Brooke założyła czarną wąską spódniczkę z dobraną bluzką “couture” i bardzo wysokie obcasy.
Dave “the Rigger” zdecydował się na zwykły T-shirt i dżinsy z serii &denim, a szef produkcji Chris wybrał kraciastą bawełnianą koszulę i dżinsy & denim.
Manager Madonny Angela Becker założyła krótką haleczkową bluzeczkę i czarne luźne spodnie, a na to kamizelkę z wełny w kolorze szarego melanżu.
Jesienna kolekcja H&M opiera się na czterech trendach, które można łączyć i mieszać, tworząc swój wizerunek: inspiracja retro couture – szyk i koordynacja, romantyzm z odniesieniami do przełomu wieków, klasyka klasyki – stylowe brytyjskie krawiectwo i dzianiny uaktualnione zaskakującymi materiałami i kombinacjami kolorystycznymi oraz scena muzyczna lat 80. - lśniący rock.
Start kampanii reklamowej planowany jest na sierpień.

Osoba do kontaktów w H&M:
Marta Grabowska, marta.grabowska@hm.com
022 551 73 15, 0697500110
Więcej informacji na temat Madonny i trasy Confessions Tour: www.madonna.com
Więcej informacji o H&M oraz zdjęcia dla prasy: www.hm.com




Aktualności

2021-05-20 08:26:18 | Komentarze: 0

Czym są tkaniny wodoodporne? Do czego je stosować?

Tkaniny wodoodporne mają bardzo szerokie zastosowanie zarówno w przemyśle turystycznym jak i dekoracyjnym. Materiały te składają się z dwóch warstw – warstwa nośna (prawa) to włókna poliestrowe lub nylonowe, warstwa spodnia (lewa) to polichlorek winylu lub poliuretan. Włókna nylonowe są bardzo mocne i trwałe, odporne na przetarcia i zabrudzenia. Tworzą jednorodną, gładką i lśniąca powierzchnię.

Drukowanie na tkaninach - do czego wykorzystać wyjątkowe materiały?

Polski sektor odzieżowy i tekstylny – wartość eksportu to 11,9 mld zł rocznie

Pomysł na świąteczny modny prezent? Mała i wygodna maszyna do szycia JUKI HZL-29Z!

Ekologiczny materiał wysokiej jakości i w dowolnym wzorze

Nowe tkaniny Andropolu na targach w Krakowie

Pomysł na świąteczny prezent? Podaruj pasję szycia!

Kamuflaże Andropolu na targach przemysłu obronnego

IKEA rozszerza współpracę z Andropol S.A.

Tkaniny Andropolu dla pożarnictwa na targach w Kielcach